Moerbeke-Interactief afgebroken door de burgemeester zonder mij er door maar 1 woord van te zeggen
met als drogreden van Privacy

had ik het geweten kon ik nog een backup maken want zat nog op die server

als ik hem bel scheept zij vrouw mij weg met de melding" hij zal je bellen" daar wacht ik nu als 7 jaar op

ik heb altijd voor hem open gestaan om MI te bespreken om het privacy-proof te maken

ik haat mensen die denken dat ze slim zijn.
door een fout door hem zijn alle foto's weg sorry zegt  hij ?!?

Reacties

Populaire posts