Moerbeke-Interactief afgebroken door de burgemeester zonder mij er door maar 1 woord van te zeggen
met als drogreden van Privacy
had ik het geweten kon ik nog een backup maken want zat nog op die server
als ik hem bel scheept zij vrouw mij weg met de melding" hij zal je bellen" daar wacht ik nu als 7 jaar op
ik heb altijd voor hem open gestaan om MI te bespreken om het privacy-proof te maken
ik haat mensen die denken dat ze slim zijn.
door een fout door hem zijn alle foto's weg sorry zegt hij ?!?
Reacties
Een reactie posten